Strategie biznesu i marketingu Ilona Penc Pietrzak

a6872c2f40ce88b3c6240c23150f
  • nowość
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 12,00 zł 12.00
bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 34384
Pin It

Opis

Tania książka - Równie ważną rolę spełnia w nowoczesnym przedsiębiorstwie marketing, który kreuje jego rozwój i umożliwia osiągnięcie sukcesu. Oznacza to, że każde przedsiębiorstwo powinno stosować zarządzanie marketingowe i budować strategię marketingową, która jest koncepcją jego sprawnego działania na rynku, uwzględniającą perspektywiczne zmiany w otoczeniu, wskazującą cele, środki i sposoby ich realizacji.

Strategie biznesu i marketingu to przystępny podręcznik, którego celem jest uświadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsiębiorstwa strategii zarządzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsiębiorcach świadomości strategicznej, będącej koniecznym warunkiem właściwego funkcjonowania każdej firmy.

Strategie biznesu i marketingu

AUTOR

Ilona Penc Pietrzak

Opis

Książka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkę

Okładka miękka

Wydanie 3

Liczba stron: 328

Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu

EAN / ISBN 9788372300393

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl