Strategie biznesu i marketingu Ilona Penc Pietrzak
Opis
Tania książka - Równie ważną rolę spełnia w nowoczesnym przedsiębiorstwie marketing, który kreuje jego rozwój i umożliwia osiągnięcie sukcesu. Oznacza to, że każde przedsiębiorstwo powinno stosować zarządzanie marketingowe i budować strategię marketingową, która jest koncepcją jego sprawnego działania na rynku, uwzględniającą perspektywiczne zmiany w otoczeniu, wskazującą cele, środki i sposoby ich realizacji.
Strategie biznesu i marketingu to przystępny podręcznik, którego celem jest uświadomienie istoty i znaczenia tworzenia przez przedsiębiorstwa strategii zarządzania i marketingu oraz rozbudzenie w przedsiębiorcach świadomości strategicznej, będącej koniecznym warunkiem właściwego funkcjonowania każdej firmy.
Strategie biznesu i marketingu
AUTOR
Ilona Penc Pietrzak
Opis
Książka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkę
Okładka miękka
Wydanie 3
Liczba stron: 328
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
EAN / ISBN 9788372300393