Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: otoksiazka@gmail.com lub telefonicznie: 605669247
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: otoksiazka@gmail.com lub telefonicznie: 605669247
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska InPost - paczkomaty,
  • Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa, kurier Pocztex),
  • odbiór osobisty - po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowym.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Bez względu na to ile książek wybierzesz, za przesyłkę płacisz stałą kwotę. Nie zarabiamy na kosztach przesyłki. Przesyłki powyżej 2 kg wysyłamy kurierem.

 Mamy również w ofercie DARMOWĄ DOSTAWĘ

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).
  • odbiór osobisty - płatność tylko gotówką

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Prowadzimy głównie sprzedaż internetową i odbiory osobiste, a także oferty sprzedaży książek prosimy wcześniej zgłaszać telefonicznie 605-669-247 lub mailowo otoksiazka@gmail.com 

Po ustaleniu terminu możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Radosna 54/6 , 42-600 Tarnowskie Góry,  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

Za każde wydane 10 zł otrzymasz 1 pkt. w programie lojalnościowym. Przy zebraniu 1000 pkt. otrzymujesz stały RABAT 10% NON STOP na wszystkie zakupy. Dodatkowo punkty możesz zbierać za opinie, komentarze  zapisanie się do newslettera.

Dodatkowo w wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury wraz z numerem NIP. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Wystawiane przez nas faktury VAT są zwolnione VAT na podstawie art. 113 ust. 1 lub ust. 9 ustawy z dnia 11 marca 2004 o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054 z późn. zm.)

Dla przesyłek płatnych przy odbiorze (pobranie) oraz dla zamówień z odroczoną płatnością wystawiamy faktury pro-forma.

Faktury wysyłamy drogą mailową.

W przypadku nie wybrania faktury do zamówienia zostanie wystawiony paragon.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 605669247.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 605669247.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Możesz również kliknąć w poniższe logo firmy przewozowej i wpisać numer nadania, który otrzymałeś od nas mailowo

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Większość oferowanych przez nas książek to książki używane, a zatem nie ma na nich gwarancji. Posiadamy również książki nowe, na które udzielamy 30 dni gwarancji. Jeżeli zauważycie Państwo wady techniczne w książkach nowych, a nie było to opisane w aukcji, wtedy prosimy odesłać książkę na nas adres zwrócimy pieniadze wraz z kosztami dostawy. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 605669247.

 

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 20014 roku o prawach konsumenta, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością (jeżeli jest nowy). Zwrotowi  podlegają również książki używane. Należy jednak pamiętać, że zwrot środków za zakupioną książkę będzie dotyczył tylko książki (nie zwracamy środków za przesyłkę). Przesyłki Inpost i Pocztex posiadają opcję darmowy zwrot.

» opis reklamacji i zwrotów

 

 


 

Chcę sprzedać książki - jak to zrobić?

Z chęcią odkupimy Twój księgozbiór, żeby ktoś inny mógł cieszyć się z czytania, dlatego nie wyrzucaj książek nawet jeśli wydają Ci się bezużyteczne. Skupujemy prawie wszystkie książki, a jeżeli czegoś nie da się sprzedać to przekazujemy do bibliotek, na wystawy czy do szpitali. Żadna książka nie trafia na makulaturę. 

Zanim jednak przyjedziesz do nas z książkami zapoznaj się ze wskazówkami dotyczącymi skupu, zaoszczędzi to nam czasu i ułatwi kontakt.

» skup książek

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl