Renata Szajna Obsługa gości konsumentów 1

6f2b8f9d4667a8af0d08f99a875d
  • promocja
Dostępność: brak towaru
Cena: 19,00 zł 24,00 zł 19.00
bez kosztów dostawy
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 16173

Opis

Obsługa gości konsumentów 1

Autor:

Renata Szajna, Danuta Ławniczak, Alina Ziaja

OPIS:

Książka w  bardzo dobrym stanie, brak wypełnień - książka czysta

Wydawca: Rea

Obsługa gości (konsumentów) jest podręcznikiem przygotowanym z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach kelner oraz technik organizacji usług gastronomicznych. Książka w sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał zawarty w podręczniku stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości. Podręcznik został opracowany zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodzie kelner i technik organizacji usług gastronomicznych.

Treść podręcznika wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi.

Część pierwsza zawiera wiedzę z zakresu:

- podziału, zasad funkcjonowania oraz

- wyposażenia zakładów gastronomicznych,

- wizerunku pracownika obsługi oraz

- postawy wobec gości,

- zasad opracowywania kart menu,

- technik przenoszenia i pielęgnacji zastawy stołowej,

- zasad i metod obsługi gości,

- kolejności oraz technik podawania potraw i napojów.

Liczba stron: 248

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl