darmowa dostawa książek tanie książki na wagę, książki na kilogramy książki z autografami, oryginalne podpisy autorów książek

 

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 29,00 zł
bez kosztów dostawy
29.00
ilość szt.
Zyskujesz 2 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 35525
Pin It

Opis

Tania książka - Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Autor

Małgorzata Roszkiewicz

Opis książki

Książka w bardzo dobrym stanie, używana, posiada pieczątkę

Okładka miękka

Liczba stron: 352

Wydawnictwo PWN

EAN / ISBN 9788301137717

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl