darmowa dostawa książek tanie książki na wagę, książki na kilogramy książki z autografami, oryginalne podpisy autorów książek

 

Marketing w pytaniach i odpowiedziach Sztucki

29e6e51e4c32966bb8ad549a7827
  • promocja
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 9,00 zł
bez kosztów dostawy

Cena regularna: 19,00 zł

9.00
Najniższa cena od wprowadzenia towaru: 19,00 zł
ilość szt.
Zyskujesz 0 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: -
Kod produktu: 33482
Pin It

Opis

Tania książka - Książka zawiera podstawową wiedzę o marketingu, podzieloną na piętnaście grup tematycznych. Dla każdej grupy sformułowano kilkanaście pytań i odpowiedzi tak, że udzielono 280 syntetycznych odpowiedzi, obejmujących kluczowe zagadnienia marketingu od rynku i przedsiębiorstwa do globalnego biznesu. Zadaniem książki jest wywołanie czynnego zaangażowania Czytelnika oraz rozwijanie twórczego myślenia, związanego z uzyskaną wiedzą i jej zastosowaniem. Dlatego zakończeniem każdej części są pytania testowe. Na końcu książki znajdują się odpowiedzi łącznie z interpretacją trudniejszych zagadnień.

Marketing w pytaniach i odpowiedziach

Autor:

Tadeusz Sztucki

Liczba stron: 272

Książka w bardzo dobrym stanie, posiada pieczątkę

Okładka miękka

Wydanie 1

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl